25 juli 2008

sommar och sol :)


Semesterns första vecka börjar inte helt fel...

Fint väder har vi fått, som på beställning :)


Igår var vi och bada på lindängsbadet :)

Och gissa om jag blev paff när jag såg min lilla bubbi i vattnet.

Han hoppade från kanten i från den stora bassängen han tom hoppar utan att jag e där. klättar upp själv och bara hoppar.

Ingen rädsla här inte.

Det är verrkligen roligt att se på tanke att philip var livrädd för vatten hur länge som helst. Han hoppar han också nu och dyker, hans rädsla är garanterat försvunnen.

Nästa år blir det garanterad simskola för honom.

Detta året gick det inte eftersom de ska åka till legoland med pappa och det ser dem verkligen fram emot.

Och jag ska vara ifrån dem nu i 2 veckor.. puh..


Solen skinner för fullt så nu är det dax för bad idag igen :) :)
ha det gott

Inga kommentarer: