19 augusti 2008

SKOLSTART....


Ja nu har skolan börjat......

igår var det inskrivning, men idag var jag tvungen att lämna honom.

Jag stannade en stund och sen gick jag och Elias hem.

Det kändes jätte jobbigt eftersom han var ledsen. Men jag vet att det blir bra.

Idag börjar även hans fotboll också och första september blir det även simskola.

Mycket som händer nu ....


Men nu ska jag njuta njuta av min sista vecka lite mys och lekträffar

Igår åkte vi ut till Veberöd, dit min väninnan Gabbi flyttat. Ja en lantatös har hon blivit.Barnen hade jätteroligt, lekte i en typ skog som de hade på tomten.

Och idag kommer kusinerna hit. Alltid roligt att träffa lillkusinen Elvira (som bara e 4 månader) och givetvis kusinen Elin. Och förhoppningsvis om det blir bättre väder blir det också ett besök hos sjörövarmange och kattapirat...


inte mycket man kan göra i detta trista väder men ha det gott allt folk

kramelikram magdies

Inga kommentarer: