28 augusti 2008

tillbaka på jobbet


Ja som sagt nu e man tillbaka i rulliansen...


Men jag kan knappast säga att det är en mjukstart. Fy asså...

Nya små barn som bara gråter och samtidigt är min ena kollega på semester och min andra sjukskriven. Visst e livet underbart..


igår var jag även hos frissan, det behövdes ny färgning. Och dessutom en liten förändring blev det.Har länge funderat på detta så jag tänkte att nu när sommaren e över behöver man en lite förändring.


Jag har under semestern lagt på mig en massa onödiga kilo (ännu fler)

så nu har jag bestämt mig för att köpa en cross trainer. Jag ska satsa fult nu.

Ingen mera ångest varje gång man ska göra sig iordning. POSITIV inställning ..yes yes

Hoppas bara att min motivation håller i sig. Kommer antagligen att börja träna på ett gym med en kompis oxå. Nu jävla beach 2009...hahaha visst


ha det gott i höstvädret

tjingeling :)

Inga kommentarer: