08 oktober 2008

så var det dax för föräldrarmöte på elias dagis...

jag har ju varit ganska missnöjd med personalen nu en liten tid, så jag kände att detta blir nog intressant....
däremot inser jag att jag inte kommer ha det förtroendet som jag hade med humlans personal.
trodde aldrig att jag skulle känna så efter 5 år på denna förskola. med denna underbara personal som bara har försvunnit :(
jag har alltid älskat denna förskola men nu.... nu finner jag inga ord till vad jag känner.
det enda jag vet e att min son inte känner sig trygg där (därav allt kisseri)
jag hoppas verkligen att det blir bättre.
kanske ska man engagera sig mera i föräldrarådet???
just nu e det många tankar som surrar runt i förrådet.

det e viktigt att man trivs på sitt barns förskola men just nu trivs jag inte. :(
hoppas att ni andra trivs

magdies

1 kommentar:

Malin sa...

Jag hoppas att det blir bättre för Elia snart på fsk.
trevlig helg vännen
kramis