19 januari 2009

två sjuka barn

japp, nu var det dax igen..
det började med att Elias hade feber i helgen.Barnen kom då i söndags,febern hade skjunkigt. Men jag tänkte att det kan vara bra att vara hemma en extra dag, tur var ju det..På morgonen säger philip att han har ont i örat och har lite feber.
Idag så har Elias hög feber igen.Vid lunch ska vi gå och kolla ifall Philip ha fått öroninflammation.
Själv har jag ont i kroppen, men om jag ska vara ärlig så tror jag att det e träningsvärk efter ha spela wii...hahaha..jag det e sant.
Det e faktiskt hur jobbigt som helst att boxas (det e ju som att boxa på riktigt bara att man gör det i luften)
+ att jag gjorde min dagliga tur på orbitracen.
Jag har haft ett helg uppehål men igår var det dax igen

Hoppas att man inte själv åker på dessa bakterier.. Om inget annat så ett det inte billigt att vara hemma =(

kramelikram på er
Magdies

Inga kommentarer: