05 februari 2009

Då har veckan flytigt på som bara den!det har varit en tuff vecka me 3 sena kvällar man missar verkligen mkt kvalitetstid med barnen. Men, men va gör man måste ju jobba.
Philip har kommit igång med sin läsning =)
Vilket e förstås jätte kul, han kommer numera få hem en bok och varje fredag blir det byte av bok.
Han e jätte duktig, jag e grymt imponerad och stolt =)
Han gillar verkligen att läsa och tycker dessutom att det e roligt att läsa för Elias(då han sitter me).

Schlager galning som jag e så ser jag verkligen framemot festivalen =), extra mys
det blir även en lekträff här hemma.
Har slarvat me träningen på min orbitrac men, däremot har jag tränat boxning på min wii.
Man tror inte att det e jobbigt eftersom det bara e ett dataspel, men skit asså man känner verkligen av det på kroppen.
Vilket jag tycker e skönt,det ska kännas att man tränat. =)

Men nu ska jag titta lite på tv.
hejsvejs =)

Magdies

Inga kommentarer: