24 februari 2009

suck...och jippi

suck!!!
Idag var jag inne på min internetbank och såg hur mkt jag får i lön denna månad.
suck...
Inte konstigt att man går och jobbar när man inte mår bra, man vet innerst inne att man borde vara hemma. Men man har ju inte råd!!
2000:- har jag förlorat inte klokt!!!!
Och det e himla roligt eftersom Philip fyller år nu i mars..jippi

Samtidigt så har våren börjar komma sakta men säkert,
det känns som det iaf.
Underbart soligt väder har det varit idag.
Längtar såå efter värmen trött på det kalla och gråa nu!!
Idag har jag oxå hittat (nätet e strålande ibland) det efterlängtande wii fit, Philip har väntat länge och kommer bli väldigt glad.
Förhoppningsvis har det kommit tills de kommer tilbaxs från Patrik

Tvillingsnedkomsten e nära nu.
E faktiskt lite orolig över hur Phille ska reagera.kommer han hålla alla känslor inne som han gjorde med vår separation.
Hoppas inte.

mina prinsar.... saknar er sååå

kramelikram

Inga kommentarer: