23 april 2009

nu har vi ev förändringar på g igen på jobb.
det snackas om åldersindelat på avdelningarna....
ikväll har vi haft personalkonferans och det kunde inte tas något beslut eftersom det var väldigt många olika åsikter.
jobba på en små barnsavdelning tar en väldigt mkt på krafterna även om det bara är ett år max två, han vi att vi ska ruttera.gud nej!!!!
orkar ej att flytta runt hela tiden och framför allt att jobba på en småbarnsavd. 19 st 1-2 åringar fy för fan. det finns väldigt mkt fördelar för dem stora barnen.men inte för dem små. min åsikt iaf.

värmen är här och jag njuter samtidigt som jag lider.
har hamnat i en svacka och inget händer.....synda en del under påsken och träningen ska vi inte snacka om.
ska dock börja gå hem från jobb. usch vad jag avskyr min kropp och det e bara jag som kan göra något!!!
tittade på kort från förra årets personalfest. ångest när jag såg mig själv smalare än vad jag e idagsläge. usch!!!!
svårt att hålla sig ifrån glassen =( jag som älskar glass.
skärpning nu magda!!!!!

nu e det snart helg det ser vi fram emot =)
ha det gottis där ute

kraamizar magdies

Inga kommentarer: