21 maj 2009

när ska det vända???!!!

för tillfället har jag väldigt mycket i huvudet!
fattar inte varför allt bara kan flyta på!
jag är trött på allt som bara krockar med allt.
man tror att allt är bra men så ...PANG så smäller det till!
jag orkar inte ha det så,vill bara ha en bra liv tillsammans med mina barn.
hur ska jag kunna ha det när jag inte trivs med mitt liv!!!
det måste bli en förändring,kan inte ha det så här.
jag är sårad, väldigt sårad och så känner jag mig väldigt kränkt! kniven är inte bara stucken i ryggen utan även i hjärtat.
när man tror att allt en bra och så tänker man nu så, nu vänder det. men icke så nicke! tvärtom.

vill ändra en hel del saker i mitt liv.men hur ska det gå nu i dessa svåra tider??
men klart vi man så kan man!!och det vill jag, tror jag.det är ganska stora förändringar jag vill göra så jag måste vara riktigt säker.
ett steg e taget frågan e om jag vågar ta det största steget??
varför alla dessa motgångar???
det måste sitta nån jä...vel som gottar sig till tusen!
jag är ingen dålig människa!! men ändå blir jag straffad, VARFÖR?????
det ska inte bli så illa som det blev sist jag mådde så här.
jag ska visa mig stark!att jag inte bryr mig även om jag gör det innerst inne.
DET RÄCKER NU!!!!!!
"gropen måste fyllas och inte bli djupare!!"

förvirrad, that´s me

magdies

Inga kommentarer: