10 maj 2009

veckan som gått..

Denna veckan har verkligen regnat bort! Inte klokt vad veckan gått snabbt.
har ju varit barnledig och då jag fixar så många måsten som möjligt.
Min tid med barnen är väldigt värdefull!

Idag hade philip match igen och de kommande 4 söndagar ute på bulltofta fälltet
alla vänner och bekanta är självklart välkomna ut och titta =)
Philip fick spela mittfältare denna gång.
Måste faktiskt säga att han e mycket bättre på att spela back, det gick inte så bra för laget och phille var lagom lack.
Han tappade stinget men vägrade att upp! Han kämpade på.
That´s my boy =)
Min pappa kom oxå och filmade matcherna (ska bli himla kul att se den färdig)
eftersom jag har fått lite mera intresse för fotografi, så tyckte han att jag skulle fotografera phille med hans mega kamera. Trots att det e han som e fotografen.
det var himla roligt att fota, verkligen något som jag tänker satsa på!!
Kommer lägga upp en del bilder senare.
Det slutade till och med att jag tog ett lagfoto..hehe
Kändes ganska gött.
Men herre j...vlar vad pappas kamera väger.Är helt slut i mina armar.
Vågar inte tänka hur det kommer att kännas imorrn.
Herre gud vad man e otränad..hahah

Veckan som kommer bjuder på simskola,cirkusuppträde och ytterliggare matcher.

nu så hör jag riktigt hur badet kallar på mig ;)
så ha en skön fortsatt söndag..det ska jag

Sköt om er!
kramelikram
Magdies

Inga kommentarer: