20 december 2009

GOD JUL

Ja, då hade man bara 2 dagar att jobba sen ska man vara ledig i 3 veckor så skönt det ska bli.
Min älskade syster har kommit och det e nog det som betyder mest!
Mina älskade barn kommer ikväll, men innan dess ska det inhandlas en julgran =)
Borde egentligen gå och dammsuga o moppa men fan pallar inte..blää
Varför kan man inte bara knäppa med fingrarna o så e allt färdigt ;)

och så snöar det i massor, helt otroligt att den har legat i så många dagar. Hoppas att den ligger kvar så att jag kan leka med barnen.
Fjärde advent är det dessutom...bara en julklapp kvar.

Jobbar nu 6 timmar, sjukskriven 2 timmar. Bråk med försäkringskassan mina pengar kommer inte innan jul =( Känns väldigt jobbigt måste jag säga. Men jag mår bättre av att jobba så här.
När det e jul så brukar jag inte snåla med nått. Men jag kommer nog i år inte ha något val :/
usch ja man får väl göra det bästa av situationen.

nu måste jag ta tag i allt arbetet

GOD JUL TILL ER ALLA FRÅN LILLA MIG
puss och kram

Inga kommentarer: