31 januari 2010

Så var den första månaden på året gången....
Och det snöar för fullt ute, måste faktiskt erkänna att jag e en aning trött på denna snö. Lite lustigt eftersom jag älskar snö. Tror det e mest för att jag blir så himla sugen på att åka skidor. Många år sen jag åkte sist men blir ändå lika sugen att åka varje år. Har kollat lite på vad det skulle kosta..hmmm inte så billigt kan jag berätta. Som en solsemester, inte långt därifrån iaf.

Annars så rullar allt på, jobb ja..det e ju som det e.
Lämnat av mig barnen idag .Phille skulle spela match i trellehulla. Mina älskade prinsar!! Så tyst och tumt utan dem.

Vikt nedgången går sådär. Och jag vantrivs verkligen med min kropp.
När jag e på jobb e det ganska lugnt, håller mig till lchf, det e lite svårare när man kommer hem.
Och helgerna ska vi inte snacka om ännu svårare då. Jag hoppas att det går bättre denna vecka!
Blir nog lite mer träning dessutom, nu när man inte behöver fixa barnvakt. Inget roligt ämne men jag ska nog klara det denna gång me. Hoppas jag. Jo det gör jag.

Söndag igen och så var helgen slut :( varför ska helgen gå snabbt??
Så var det jobb igen....fy katten

ha det gottis alla ni där ute.
kramelikram

Inga kommentarer: