29 maj 2010

Igår var vi som sagt och såg Sex & the city filmen, skit säger jag bara!! Det var längesedan som jag skrattade så mkt på bio. Denna var helt klart bättre än ettan =)
Alltså ett mkt lyckat biobesök.

Idag har jag en hemma kväll och massa sysslor som ska göras.
Sen så e det ju melodofestivalen men det känns ju knappast lönt att titta när Sverige inte ens ska vara me..

Det har annars varit en ganska känsloladdad vecka.
Möten, utvecklingssamtal ( då jag kan stolt meddela att min son är en topp elev =)) och så har man fullföljt sitt beslut (eller snarare skulle jag säga att jag har följ mitt hjärta).
Ja, vad betyder detta jo..jag blir tvingad till att jobba heltid igen (grrrr) och har lämnat tillbaka nycklarna till kärleken jag hade. Just precis jag är singel igen.
Många tycker att man ska vara ledsen att man blivit singel,men inte denna gång. Denna gång kändes som om en sten föll från mitt hjärta. Men nu går livet vidare..
En dörr stängs och en annan öppnas..en vacker dag.

hoppas ni alla får en toppen helg och glöm nu inte bort er kära mamma.

glad mors dag kära mamma..älskar dig puss

tjingeling

Inga kommentarer: