07 maj 2010

Mycket negativt som pågår just nu...F-kassan bråkar med mig. Är sjukskrivet 2 timmar och de bråkar med mig om det.
De borde bråka med dem som INTE VILL jobba! Var i veckan på feel good (företagsfriskvård), fick bekräftat av dem att jag inte kan jobba 100% på almängen/förskola. Så nu kan man fråga sig vad ska de hitta på nu?! Allt detta gör mig mer stressad och har tack vare det fått mera anfall. De har kommit varannan vecka nu de senaste 6 veckorna. Inte kul på tanke att jag innan dess va fri i 5 månader. Det tackar vi F-kassan för. Ska försöka att inte tänka på det men det e ju inte så himla lätt.

Ingen afro dans blev det :) instruktören hade brutit benet hmmm bra tecken eller. Jag som hade fixat barnvakt och allt. Får ta igen allt nästa vecka. Måste träna när jag e barnledig, har dessutom pk som tyvärr är på en tis = afrodans dag :( .

Imorgon ska Phille ha kalas i skogen hmmm hoppas bara att det inte regnar och att han inte blir besviken.

Nu blir det lite tv tittande.

tjingeling

Inga kommentarer: