21 augusti 2010

funderar....

Idag känner jag mig lite djup...
Har tänkt på hur livet kan vända från den ena dagen till den andra... Egentligen vet man ju om det, men man tänker inte så mycket på det.
Undrar hur ens liv hade sett ut om det hade varit så varje vecka.
Snacka om att man hade spårat ut rent känslomässigt
Har ganska många goda funderingar men sen så finns det för tillfället en del irritations moment. Varför ska det vara så svårt att komma överens med visa människor??!! enkelt..inte direkt, men vem har sagt att livet e enkelt. Inte mitt liv ialla fall.

Har en bra magkänsla på de goda funderingarna och tänker koncentrera mig på det! Känner dessutom att det e värt att satsa på.
Är det min tur nu???Att min otur ska vända, jag hoppas verkligen det!!!
Jag vet att jag tänker för mycket, men jag rör inte för det.
Att fundera mycket ligger liksom i min natur.
Men jag tänker bara positivt om det hela!
Det e positivt och det e något jag vill...det räcker väl??!!
Så klart det gör!!!

ha det gottis därute =)

Inga kommentarer: