27 augusti 2010

ny design

Som ni ser har jag fått en snyggare design!
Tro inte att det e jag som e så duktig nej nej. Min kära väns sambo har gjort den så här fin =)
Har haft ett par ganska tuffa dagar så detta och en annan sak har fått mig på gladare humör ...tack Patrik och..... =)
Nu när man har en sån fin blogg kommer det säkert komma flera inlägg hoppas på det iaf ;)

det tråkiga...
jobb...händer det saker igen och det känns verkligen inte som om det blir till mig fördel!
Har hamnat på helt fel avd och känns inte som om det kommer gå ihop med mina "nya" kolleger, hoppas jag har fel.
Igår hade vi möte på jobb
och jag blev väldigt upprörd så jag klarade inte att vara där....
Känslig som jag e så fixade jag helt enkelt inte det,
till slut så gick jag ut för att få lite luft och sen gick jag hem.
Det kändes som om alla var nöjda, satt och skratta , som om jag fick nitlotten. Inte lönt att prata me chefen , hon lyssnar ändå inte.
På måndag har vi planeringsdag och jag hoppas att det inte blir någon tråkig start.
Framförallt hoppas jag att jag kommer kunna skoja ha det roligt!
Kan inte säga att jag har haft det speciellt roligt i det arbetslaget jag e i nu så...
1månad till och sen flyttar jag till en annan avdelning.

Men nu e det helg =) och jag ska njuta.....


På söndag börjar Phille spela sina bulltofta matcher igen och så klart e alla välkomna att heja på min lilla stjärna =)

trevlig helg till er alla

kraaaaam

Inga kommentarer: