29 augusti 2010

usch..

Då var det dax att ha planeringsdag på jubb :( ser inte alls framemot det.
Föreläsning på förmiddagen e väl ok men sen ska vi vara med våra nya arbetslag och DET ser jag absolut inte framemot usch.
Har inte tänkt på det under hela helgen men det smyger fram mot mig nu.
Undrar hur det kommer kännas....gud asså den avd e ju bara så deprimerande
Vad ska man göra?? Inte vill jag ha ångest varje dag man ska till jubb.
Och se framemot rasterna, räkna timmarna ska man inte behöva. göra.
Som tur e så ska vi inte byta förrän i oktober.
Kommer sakna MINA barn som bara dem. Men sen så e inte detta sista gången vi ska byta, hon sa nått om ett år ...tror jag.
Var inte mig själv så jag hörde inte allt hon sa, var nån helt annanstans.

ja det ska bli himla intressant...ska försöka tänka possitivt,hoppas det funkar...det e ju inte allt liksom.

tjingeling

Inga kommentarer: