15 oktober 2010

lite av varje

Det händer inte så himla mycket just nu...

Det är en del mindre roliga saker som ska hända på jobb, det snackas o snackas nu ska vi bara få det i kraft. Lång process...men rätt ska vara rätt!!
Har varit 2 veckor på min nya avdelning nu och fortfarande saknar jag mina små prinsar på den gamla avdelningen.
Föräldramötet är avklarat...alltid lika drygt...

I helgen ska jag träffa en väldigt kär vän som jag inte sett på hur länge som helst =) ska bli såå himla mysigt!
Annars blir det en lugn helg....

Har så mycket i huvudet ändå så det e bara bra. Svårt att bara sluta tänka på vissa saker,
hur stänger man av??
En off knapp hade varit bra. hehe tom i drömmarna snurrar det.
Inte lätt men men...det blir väl bra det me presic som allt annat.

Mina älskade prinsar kommer på måndag =)))
Har även fått svar på Philles rögnten... lite sne men inget allvarligt..puuuh...de kommer kolla han varje år. Kändes som en sten föll ner från mitt hjärta.

Julen närmar sig...dags att börja planera julklapparna..bläää, gillar det inte alls.
Blir liksom svårare ju äldre dem blir.puuuh


Ha en super helg!
tjingeling

Inga kommentarer: