26 november 2010

en överaskad i phone 4 ägare =)


Japp nu e den här i mina händer =)
När phonehouse ringde mig igår trodde jag absolut inte att de skulle säga att min telefon hade kommit.
2 veckors väntan istället för 7 veckor...hur lovely som helst =)
Så jag skippade mina planer o hämtade hem den. Låter tramsigt men har velat ha den såå himla länge.

Annars så flyter allt på som vanligt.
Imorrn ska vi bege oss till Bo Ohlsson och Pema, förhoppningsvis hittar jag lite billigare julklappar till barnen. ( o litta annat ;p )
Usch man blir fattig direkt känns det som.

Det snöar för fullt och min glädje för snön är inte här.
Vilket e märkligt, jag som annars älskar snön....hmmmm....
Det e såå j...vla kallt o även om vintern precis börjat så längtar jag redan till sommaren.

På söndag e det första advent och jag känner ingenting, vanligtvis brukar jag ha ställt fram lådan o kollat igenom vad som finns, men nej inte detta år.


usch vilket trist inlägg! behövde tydligen få det ur mig...


ha en trevligt fredag kväll och en skön helg

kramelikram

Inga kommentarer: