18 december 2010

hugga gran


Japp!
Min kära pappa ringde och sa att han skulle iväg och hugga gran, nästa fråga, vill Phille följa me?
En lycklig 8 åring lös upp i ansiktet ...jaaaaa det vill jag!!!
Så, nu ska man få en julgran...
jag älskar julgrans doften, MEN jag hatar verkligen att klä julgranar. Det låter kanske konstigt men jag är en perfektonist och blir det inte som bilden jag har i huvudet går jag o retar mig på mig själv. Ja, jag vet att jag e lite konstig! hahaha
Så varje år e det min kära syster o mina älsklingar som klär granen. Bara jag slipper e jag glad.

nästa vecka blir en ganska skön vecka, har inte tagit någras semesterdagar, men jag jobbar bara 2,5 dagar..gött! Barnen börjar gå på julledighet så det blir nog ganska soft ändå. =)

Idag väntas lite vänner och dess barn, det blir julebak i massor =)
Ska dessutom göra knäck för allra första gången....lite pirrigt..hoppas nu det blir bra. blir på sånt dåligt humör annars hahaha.

tjingeling och god jul!

Inga kommentarer: