09 januari 2011

GOD FORTSÄTTNING =)

jaa, då har jul o nyårshelgen tagit slut nu och ny termin börjar imorgon och det är åter dags att komma igång med arbetet igen. Jag har inte varit ledig så mycket den jul, men vi har haft det ganska lugnt på jobbet.

Veckan som har gått har jag varit ledig lite grann =)
Jag har kommit igång med kosten och tränat lite och sen har jag faktiskt varit och spått mig med. Det har blivit till en rutin att jag spår mig så vid årsskiftet.
Det är alltid lika spännande när man sitter där, det tar ungefär 3 timmar och det är helt otroligt hur mycket hon kan se under denna tid.
Nu har jag skrivit ner allt på papper och nu återstår det att se ifall hon har rätt i det hon såg. spännande, spännande =)

snart kommer prinsarna och det är dax att springa ner i tvätten


tjingeling

1 kommentar:

Gitte sa...

God fortsättning själv....det lät ju spännande att bli spådd i tre timmar..... jag har gått förr men då inte såå lång tid. Har det stämt in förr...på vad hon sagt till dig?

Hm kosten och träningen...ja det är ngt jag oxå hade behövt men ack har inte hittat den där motivationen än...