02 april 2011

jodå jag lever ;)

halloj

Det var ett tag sen nu....
Men av någon anledning har jag inte haft någon motivation, till mycket.
Varför? jag det kan man fråga sig. Inte ens vikten har fungerat något direkt.
Jag har tränat men maten har det varit skit :( har ätit en massa saker som jag inte borde göra! Alldeles för mycket kalorier :(
I måndag provade jag o kära Mitza ett nytt pass..Body Combat, för er som inte vet så e det konditionträning men inslag av kamssport. Skitkul!!! Ska försöka göra detta varje vecka även under barnvecka. Motivationen till träningen börjar komma tillbaka nu återstår bara sockersuget och alla kalorier som man har blivit van vid att äta.
på måndag blir det andra bullar.
Har lite andra saker på gång också och när tiden blir mogen så kommer jag dela med mig om det ;) känns nervös men samtidigt känns det naturligt. En anning taggad :D

Det var lite av vad som snurrar just nu

trevlig helg och tjingeling

Magda

Inga kommentarer: