31 juli 2011

slut på det roliga!!

Ja då var det slut på det roliga nu då :(
Vädret börjar bli bättre och det e dax för mig att börja jobba... suck
Det känns lite som om att jag blir lite straffad bara för att jag tagit kort semester iår.  men men
Semestern i år har varit full av regn sååå himla bull!
Jag har syndat en hel del även om jag sagt att jag inte ska hmmm.    
Så det blir rehab nu ;) socker suget ska bort träningen ska komma igång :) känns skönt på det sättet.
Jag har inköpt en kettlebell, som jag tänkt använda när jag INTE e på gymmet.                                                                                                                                                                  .










En vän till mig har inspirerat mig till ett lopp och jag funderar på om jag inte ska utmana mig själv lite .....
(hon ska nämligen springa 1 mil)
Jag  har ju powerwalkat milen i bokskogen, vad e skillnaden ;)
Känner nog lite att jag behöver denna knuff!
Men först måste det inhandlas ett par bra löparskor :) , man ska vara rädd om sina knä!
Det känns himla bra det här :) kanske ska anmäla sig då!

Då var det hårda pix imorrn :) hoppas nu det går bra! måste komma igång till loppet ju hahahaaaa

ha det gottis
kramelikram

Inga kommentarer: