03 september 2011

oväntat....

Loppet.....
Japp det var verkligen oväntat!
trodde inte mina ögon när jag såg hur mycket klockan var när jag kom i mål... och ännu mer chockad var jag när jag fick höra vilken tid jag hade......41.18 ( 5km)
tog ett tag innan jag tog in det. haha
Men jag är såååååå himla nöjd att jag fick en så bra tid.
Nästa år...VÅRRUSET :) men då kommer jag endast springa :D

Är mycket inponerad över att jag sprang nästan hela loppet igenom, helt otroligt jag som alltid har hatat att springa. Ofattbart!!!
Så nu ska jag inhandla löpparkläder och ska springa i pildammarna med käraste vännen ;) men tills dess blir det löppträning på gymmet :)

men nu har jag åkt på en förkylning så inte kan man träna grrr väldigt mycket OGILLA men men
hoppas den försvinner lika snabbt, så helgen går till att kurera sig.

trevlig helg kära vänner :)

Inga kommentarer: