18 september 2008

hösten är här och det känns verkligen.
det e kyligare på morgnarna. men samtidigt tycker jag det är skönt...man slipper visa så mkt "skin". jag mår jätte dåligt av att se ut som jag gör och denna veckan har jag inte haft så mkt motivation men jag får köra vidare på måndag igen.
har ju köpt en orbitrac...=) och jag har sagt att det ska bli en beach 2009..hehe
jag och min kompis cissi ska börja på gym också. så nu jävlar gäller det. jag ska skärpa mig s¨å e det bara!!! jag måste stärka min självkänsla!!
idag har vi haft föräldrarmöte... lika stor pina varje år. hatar verkligen att prata inför alla så. ute i hallen är inga problem men ha alla ögonen på sig så usch...

imorgon kommer barnen till mig över helgen..yeah =)
saknat dem så.
mamma kommer även hem från sitt besök hos mormor.
så en träff med mormor blir det,barnen har saknat sin mormor så det blir mysigt.
ser verkligen framemot helgen känner att jag behöver lite ledigt.har lite att fixa. det blir så många sena kvällar om man ska göra allt under veckan.
så det blir nog en och annat shopping dag, barnen behöver lite höst kläder.

nä nu ska jag slappa lite nu.
tjingeling och va rädda om er där ute.

Inga kommentarer: