02 oktober 2008

redan oktober

det var ett tag sen..
vad har hänt??
inte mycket ska jag säga.
jag är så himla trött hela tiden, somnar på soffan varje kväll.
man märker på kroppen att det har blivit höst.

däremot så e faktiskt hösten en fin årstid, många fina färger men regn o blåst e så klart inget kul.

tycker att veckorna går så himla snabbt!
det e ju redan oktober och 2 månader kvar till jul SKIT.

något jag däremot ser framemot e att börja å träna.
nästa vecka ska jag gå o köpa ett träningskort.
det kommer bli en ordentlig kur för kroppen kanske ska jag oxå ta en diet oxå.
det får vi se.
men magen ska väck!!! beach 2009 hahahahaaa

något annat trevligt som hänt oxå det e att jag o patrik kommer äntligen överens. kunde inte vara mera glad ,vi kan tom skoja med varandra.himla skönt för vägen dit har varit himla jobbig. äntligen lite ljusare =)
hoppas den varar. kanske ska tacka elias för det.
för det e efter att han var på sjukhuset som det blev bättre

helgen e här o det ska bli såååå skönt att få lite ledigt.lite mys me mina prinsar blir det iaf.

ha det gott i det gråa
kramelikram

Inga kommentarer: