16 november 2008

så ja nu mår man bättre, men gud vilken stavning och grammatik jag hade i mitt förra inlägg. gud, men klart det har sina förklaringar.
smärtan i huvudet e bort men har fortfarande ont på insidan av läppen o lite mindre bula på hakan men annars e jag återställd.

då var det redan söndag....så fort denna helgen oxå gott.
längtar redan till julledighet. har önskat från 22/12-9/1 vi får väl se om vi bara behöver gå in o jobba en dag som förra året....hoppas det.
känner att jag behöver vara ledig.

måndag-tisdag ska våran chef sitta och prata med dem som vill ang våran stora förändring på jobb.får sätta mig ner och skriva lite (vad som är positivt och degativt med denna förrändring)
tror att nästa bomb börjar närma sig.....
man vet inte om man ska gråta eller skaratta åt allt detta.
men ha det gott allt folk

magdies

Inga kommentarer: