15 november 2008

inte som jag väntat mig....

fredagen blev inte som jag väntade mig...
den började som vanligt men så helt plötsligt vaknade jag upp i sängen.
när jag kom in på toan såg jag att jag hade fått ett anfall bula på både kind och haka....suck...
hela dagen gick åt att sova och vila.som vanligt hade jag huvudvärk.
så mamma hämtade elias och Patrik ställde upp på att hämta phille till mig. tack

mina prinsar var lika busiga som vanligt och huvudet höll på att explodera men men. hur kan förhindra detta , de kan inte hjälpa att jag fått anfall :s
fredagen gick snabbt vi såg knappt färdigt sen så gick vi och la oss alla.

idag känns det bättre i huvudet, förtfarande ont i insidan av läppen men annars bättre.
men andys får vi ta en annan lör/sön för det orkar jag inte idag.

ha en bra dag alla ni där ute

Inga kommentarer: