04 december 2008

i onsdags var jag och köpte en skänk till , eftersom jag inte har något databord längre är det lite tomt nu.
så det blev en likadan skänk som jag redan har. hmm
så igår byggde vi ihopa den,under tiden tänkte jag varför!!!!! varför utsätter jag mig för detta igen!!!!
från och med nu så bojkottar jag jysk!!
katastrof beskrivning ( Ikea är redan himmelriket), man fattade ingenting.
5 TIMMAR satt vi och kämpade helt otroligt!!!!
men nu när jag gjort iordning och det har blivit riktigt fint, ska bara olja den (eftersom det e ek).
ska ta ett fint kort på mig och barnen och göra en canvas tavla i 2 eller3 delar.
tror nog jag får anlita pappa ;)

imorgon ska vi ha julfest med jobb.
det blir utmaningarnas hus och sedan ska vi äta på cassa mia och därefter blir det nog en tur på nån pub.
yeah, det var längesedan man var ute så det ska bli kul.

nu ska jag slappa litta.
ha det gottis alla

tjingeling
magdies

Inga kommentarer: