08 december 2008

ja, ny vecka..
i fredags var det dag med lite "julfest" med jobb.
vi var på utmaningarnas hus och sedan lite mat på casa mia.

ja, utmaningarnas hus var kul men vilka svåra celler det var.tyckte det var svåra ledtrådar.
fast vi hade hur kul som helst ändå.
av de tre lagen vi var, kom mitt lag kom vi ändå på andre plats.
helt klart skulle jag kunna tänka mig gå dit igen, en kul förfest om inget annat.man kan visst äta där oxå men det blidde som sagt casa mia och det var jättegod mat där.

kommande vecka e ganska lugn, har mina prinsar nu =)
och eftersom det e Lucia på lördag blir det bakning på fredag (som vår tradition säger ska vi baka samma dag eller dagen innan) ska bli mysigt, i helgen blir det nog lite "juldekoration" fram med alla tomtar mm.
julen närmar sig och jag e fortfarande inte färdig med mina klappar. hatar handla inför julen alldeles för mkt folk och långa köer bläääää
dessutom har jag ingen aning vad jag ska köpa till barnen och syrran. mamma vet jag ska bara ta mig tid att handla det me. vet bara inte när.
jaja vi får väl se när vi klämmer in det.

ha det gottis

kramelikram magdies

Inga kommentarer: