14 januari 2009

Ja då var de först 3 dagarna avklarade i det nya arbetslaget på den nya avdelningen.
helt ok har det varit,stor skillnad från den avdelning jag var på innan.
Man börjar komma in i hur de har det.
Det e kul man får lite nya ideer, de har annat material än vad som fanns på min gamla avd.
Det e kul att gå och jobba nu..och jag som var orolig.
Men däremot finns det en avd som har det riktigt jobbigt, jag hoppas att det kommer bli bättre för dem. Det e ju faktiskt så att vissa har lite svårare med förändringar och detta e en väldigt stor förändring för avdelningen och dessutom e det ju annan personal.

Jag kan även uppdatera er alla att mitt jobb med mig själv går framåt.
Jag har minskat på portionerna och nu så är orbitracen avdammad =)
det känns himla bra. Vi får hoppas av vågen visar något bra på fredag oxå.

nu ska jag slappa litta nu.

kramelikram
Magdies

Inga kommentarer: