11 januari 2009

inte längre en duva..

Jaha och så var det söndag och ledigheten e slut.
hoppas att jag somnar i vettig tid ikväll, har haft svårt att somna nu i 3 hela dagar och framför allt inte stänger av mobilen o somnar om.

Och från och med imorgon e jag inte en duva längre..
Då e jag en svala, gud vad det låter konstigt.
hoppas att stämningen har blivit bättre nu under ledigheten.

Jag e ju en riktig horoskopsläsare och för denna vecka står det faktiskt att det kommer nya arbetskolleger och att det kommer funka bra (något i den stilen)
jag hoppas det verkligen stämmer.
Det blir nästan som om man börjar på ett nytt ställer bara att i mitt fall känner jag personalen och en del av barnen.Men jag har ju inte jobbat med dem 8 timmar om dagen.
Även om jag tycker att förändring kan vara bra så e det ändå lite pirrigt.
håller tummarna för alla avdelningarna att denna förändring blir bra,annars blir det ännu rörigare och barnen blir drabbade igen.

ha en bra söndag
kramelikram
Magdies

Inga kommentarer: