09 januari 2009

mitt nya liv!

Detta året har jag lovat mig själv att jag ska gå ner i vikt!!

Och jag började (en mjukstart) redan 2 januari att dra bort massa onödigt skit man gärna stoppar i sig.

Har bestämt mig för att mätta mig första dagen i månaden och viktkoll en gång i veckan. Har även gjort en mapp på datorn som jag kommer uppdatera varje månad och det SKA visa bra resultat!!

Kan gladeligen berätta att jag gått ner 1 kg nu :)

Har inte börjat träna än, på måndag börjar det riktiga allvaret.

Då e det dax att inviga min orbitrec igen.



Idag har jag haft ett grymt sockersug, faktiskt första gången sen jag slutade äta gottis. :)

vilken tur att jag inte har något söt hemma.



ha det gottis

kramelikram

Magdies

1 kommentar:

Malin sa...

Vad du är duktig :)))
Kämpa på bara.. Croostrainern är jättebra träning