12 juni 2009

jaha då var det skolavslutning!
Iväntan på att sjunga..Philles favorit att uppträda..NOT
Alla barnen var väldigt duktiga, MEN det var väldigt dum uppgjort, hur barnen skulle stå.
Då vi föräldrar inte visste var vi skulle ta vägen så att vi kunde se våra barn.
Barnen skulle ha stått på samma sida och föräldrarna mitt över,så hade alla sett och varit nöjda.
men,men..
Phille åkte me Patrik hem(eftersom det var träning på kvällen) o jag o Elias åkte till entre´,
inte ofta jag gör nått me min bubbi,
sen blev det en stund till mamma.

Igår åkte mamma till polen. i denna stormen..usch tur man inte satt på de planet. ;)
Idag ska Phille på kalas på andys och vädret e inget kul så vi får nog stanna jag o Elias.
Hehe det blir Elias bara glad över, mer jag som tycker det e drygt.
får väl köpa någon tidning erl nått.
Annars händer det inte så mkt i helgen.
Barnen kommer åka till Patrik om söndagarna numera eftersom de e lediga då de e hos Patrik.
och jag får lida 5 veckor till =( hade verkligen behöft semester nu!!
men,men..

Nä nu e det dax att börja ta tag i saker

Tingeling all gott folk

Magdies

Inga kommentarer: