15 juni 2009

sommarfest




i lördags hade vi här i min förening en sommarfest.
vi skulle egentligen inte dit eftersom philip skulle på kalas på andys, men på vägen hem så bestämde vi att vi kunde gå bort och titta om det fanns något roligt.

men visst...=)


väl där träffade vi kompisar till både philip och elias.
lite ansiktsmålning blev det för philles del oxå.

helt plötsligt sitter vi föräldrar o har hur trevligt som helst.
lite lustigt för vi har hälsat på varandra många gånger men aldrig pratat något speciellt.
och så... hämtade någon spri,t någon hämtade mat och där satt vi o skrattade och pratade djupa saker

när jag väl satt där och barnen lekte för fullt slog det mig, detta var som förr.
som ute festerna jag,patrik och phille var på den tiden.
insåg dessutom hur mkt jag egentligen saknat dem.
trots att man fryser en del så, e dem ändå saknade.
det var kul att se barnen ha såå himla roligt, trots att det inte fanns något att leka med hade dem hur roligt som helst.

elias somnade i mitt knä (..rätt sent) och då var det ju dax att bege sig men det var så klart inte speciellt populärt, phille ville inte direkt gå men..
dessutom var det väldigt trevligt att lära känna lite nya människor, mkt trevlig kväll trots att det var alldeles för mkt dansbandmusik(då det var sagt att det skulle vara blandat)
tack för en trevlig kväll
kramelikram
magdies


Inga kommentarer: