14 juli 2010

I veckan vilade jag mig lite på soffan efter jobb, jag somnade och hade en underlig dröm..
Jag drömde att jag blev träffad av åskan, vilket i vanliga fall skulle vara något väldigt dålig ju! Men inte i detta fall , denna gång blev det väldigt positivt!Åskan gjorde nämligen så att min ep försvann.
Sicken dröm...I drömmen stack jag till en trafikskola och skrev in mig direkt.
Ända sen dess kan jag inte sluta tänka på denna dröm även om det bara e en dröm så hade verkliigen varit ett mirakel. WOW...
har alltid varit min dröm att kunna leva ett vanligt liv!! men men

Idag e det min första semesterdag wohooo =)
inget direkt bra väder men det passar perfekt,ska städa och tvätta så kommer mina prinsar imorgon bitti. De ska vara hos mig i 2 veckor ska bli så mysigt att ha dem hemma, det blir mys i massor =) och förhoppningsvis massor av bad!

ha det gott i sommarvärmen
tjingeling

Inga kommentarer: