01 augusti 2010

världens snabbaste allsång och shopping

I torsdags var vi på världens snabbaste allsång i pildammsparken som amigo gänget höll i ( bröderna berggrensson + Ola selmer).
Vi var ute i vanska god tid men trots det var det ändå ganska fullt. När vi kom hade det börjat regna lite smått, jag hade inget med mig. Optimisten.... men vår filt skyddade oss ganska bra ...picknik filtar e väldigt bra hehe kan även meddela att det börja regna ganska så ordentligt o jag var ganska blött om mina byxor.
Men vilken fart det blev i alla, amfi teater var verkligen fullsatt. Och tyvärr fick jag reda på detta att detta var bergrenssons sista allsång :(( trist att man bara fick vara med om detta en gång.
Men vilken tur att man ska på en super fest då de ska spela...yeeah

Idag åkte barnen till sin pappa på lite semester, hela 2 veckor ska de vara borta. Kommer sakna dem sååå himla mkt.
Efter barnen blivit hämtade åkte jag iväg på en shopping tur med en vän. Har ju en kräftskiva till helgen att gå på. Helt otroligt men gud vad jag shoppa.Kan inte minnas sist jag handla så mkt och dessutom på rea me.Niice känsla

Under den senaste tiden har man unnat sig lite väl för mkt godheter, så nu e det allvar som gäller jag ska ta tag i träningen igen from imorgon. Det blir ett aerobic, afrodance och dance aerobic pass denna vecka. Och en riktig hård diet så att man kommer igång ordentligt. Sen får man hoppas att det blir bra väder så kan man ju simma lite me. Känner mig ganska på G igen, känns himla skönt =)

tills nästa gång...kramizar

Inga kommentarer: