11 augusti 2010

Blir bara så himla irriterad!!!

Igårkväll fick jag ett par sms.
Varför ska visa blanda sig i andras affärer??
Jävla skitsnack att du inte blandat dig!
Du har inte visat nån respekt från hela början när allt fortfarande gjorde ont och nu har du mage att yttra dig om saker som inte har me dig och göra!...Igen!!
Blir bara så trött!!
Ta ditt skitsnack och lämna mig ifred.Tydligen är inte allt så himla perfekt som ni försöker att alla ska tro, så är det när man försöker lura sig själv.
Och så har du mage att tro att jag ska gå fram till er och hälsa som om allt vore perfekt.Jag är inte som du! (Tacka fan för det!!!!!!!!)
Bara för att det finns massor med folk runt omkring oss, så tänker jag inte låtsas att vi bästa polare..hell no

Man planerar sitt liv,efter vad man har råd inte för att folk ska tro att ni har ni har det bra ställt.Ingen som har dött av det hitintills!!!

En annan försöker gå vidare i sitt liv, inte mitt problem att ni satt er i skiten!!!!
Så lämna mig i fred.

lite lagom irriterad...kan man nog säga

Inga kommentarer: