09 augusti 2010

I lördags var jag på en kräftskiva jag inte varit på hur länge som helst...mer extkt 13 år..
Tyvärr så var det inte så många som kom som man hoppats på.Men det behövdes ej vi hade hur kul som helst.Där var gott om folk ändå.
Min kära vän Mitza följde med som sällskap =) och även barnen var bjudna.Mina kära barn var som stjärnor.Lekte och hade hur kul som helst dem oxå.
Dessutom så blev jag vigd oxå hiihii istället för bodsplacering så fick man gifta sig,bli fotograferad och visad till sin plats.Men framförallt var det roligt att få träffa både Hugo och Andreas efter så många år.himla kul Och nästa år firas 20 års jubileum, fick även se hur många ggr jag varit där och under vilka år..4 ggr har jag varit där =)

tyvärr så går det inte lägga upp några bilder.. får lägga upp senare

tjingeling

Inga kommentarer: