30 september 2010

helgen =)

På lördag ska jag och kära Mitza gå på konser. ska bli kul! Lite av en debut för mig...
Och inte nog med det så ska hon bjuda på lite mat me =)

Har litta mycket funderingar just för tillfället och vet inte riktigt hur jag ska göra för att inte förstöra något som kanske kan bli bra.(även om det e himla komplicerat) Jag tänker och tänker men finner inga svar...ganska jobbigt kan jag ju säga. Imorrn blir det lite träning och hoppas på att avreagera mig lite på löpbandet =) Brukar kännas bättre efteråt men tyvärr försvinner ej tankarna. Men men man får hoppas på det bästa helt enkelt. Om man önskar tillräckligt mycket kanske det blir så.Hoppas på de!t För jag vill försöka!! Annars kommer man bara undra.

men nu ska jag sova litta...hoppas jag iaf

kramizar

Inga kommentarer: