01 oktober 2010

hjärngympa..jaaaa

Livet e så himla lustigt ibland.
I alla fall mitt liv, antingen så händer inget..livet står stilla eller så e det full rulle på alla sätt och vis.
Mina grubblerier fortsätter, man blir helt koko snart.
Känns ganska jobbigt men det e tur att man har saker och ting för sig.


Och min träning!
Tyvärr så har jag inte tränat så mkt denna vecka :( personalkonferans och massa annat har stått i vägen men ska ta ett pass på söndag lite afro =)
Träning rensar verkligen hjärnan!!
man känner verkligen sig "ren" efter passet.
Har tyvärr nog inte kunnat fokusera mig på min lchf denna vecka helt..ajabaja!!!!!
måste skärpa mig!!!
blir andra bullar nästa vecka jag loooovar.
men det går framåt eller snarare neråt får man säga =)

imorrn ska min kära och ny förlovade vän bjuda mig på hemmalagad middag.... kommer bli såå himla gott och kvällen kommer gå i musikens tecken =) rocka loss helt. längtar för fullt

tjingeling
puss o kram på er =))

Inga kommentarer: