28 oktober 2010

life...


Min hjärna e igen på högvarv...
Denna gång funderar jag på mitt liv...
Vad e meningen me mitt liv?
E det meningen att jag ska jobba inom samma yrke resten av mitt liv??
Med denna pisselön och irritera mig varje gång man får en pisse löneförhöjning???
Eller vad...
Ska man alltid bo i en lägenhet eller går min dröm i uppfyllelse...ett hus
och kärleken jag den ska man inte snacka om....
Mycket kan man välja själv...men inte alltid så himla enkelt...

Livet e svårt i många fall men tänk hur det hade varit ifall man hade varit själv utan vänner eller familj..ojojjjj...
har tittat lite på canser galan och det får en att tänka lite när man ser dem olika inslagen.
Mitt liv e inget jämfört me deras liv!!!'
och ändå klagar man...

men man har nu kommit igång me lägenheten litta :)
så gött!! ska köpa färg och börja måla köket nu, ska börja måla invändigt ialla skåpen och stummen...yeeeah


Annars har det inte hänt så mycket..slarvat me träningen :( och maten..inte bra.
det e just nu som jag känner varför har jag ingen bil...så hade man kunnat sticka o träna när som.. Har varit en hel del kvällar denna vecka. :( men dock ingen träning...suck..
MEN NOG OM DET!!!

På lördag e det tjejkväll och vi ska ut o dansa wohoo ska bli kul! Men innan dess blir det träning!!! Fredag och lördag :)) fettet måste väck!

ja det var det!!

natti natti

Inga kommentarer: