21 oktober 2010

nu har jag bestämt mig =)

Nu har jag bestämt mig för hur jag vill ha det i min lägenhet :) och på min lilla toa!
Ska köpa dem sista sakerna i helgen, det behövs borras så jag får anlita pappa hihiii.
Sen så vill jag tapetsera både kök och hall.
Köket e i mer behov så få börja där,stumme och invändigt ska målas me.
Är riktigt trött på både färg och tapeten som sitter på nu så nya tapeter blir det :))
Helst vill jag skicka iväg luckorna men det kostar för mkt..tror jag iaf.

Tror att det e dags att lära sig att tapetsera ;)
Det blir bnog inte sista gången som jag vill ändra... hahaha
Jag älskar ju att förnya så...
Sen blir det hallen oxå.
Men en sak i taget...ska målas en hel del i köket så vi börjar där.
OOOOOOH jag e så exalterad vill börja direkt hahahaaa


Men samtidigt går tankarna till vad som händer här i malmö just nu....Inte klokt!!! Hur ska man känna sig trygg, hur ska man kunna skydda sina barn...?????
Varför har man ingen bil?? hade flyttat härifrån på stuts!!!

En vacker dag kanske :)

ha det gottis

kramelikram :)

Inga kommentarer: