21 maj 2011

Äntligen sol! Och  att det kommer lagom till helgen :)


Inte mycket har hänt den senaste tiden. Har inte haft så mycket motivering den senaste tiden, men känner nu att den e på go väg in. Har lite "rester" kvar min förkylning så jag får ta det lugnt. 
Men träna ska jag! känns härligt att ha sig energi tillbaka.
I veckan fick jag reda på att Elias kommer vara i samma arbetslag som Philip, känns väldigt skönt att ha dem tillsammans. Så om en vecka ska han hälsa på och äta lunch på skolan tillsammans. 
Det dags att inse att min lilla bubbi ska börja in skolan.... usch va tiden den går.


Idag ska vi spendera dagen med Jessica och Fia  (med barnen förståss) ute i det fina vädret. Typiskt nog har Phille match men, men..Det blir nog bra ändå....


trevlig helg kära vänner :)

Inga kommentarer: