22 maj 2011

tankar...

Varför e det så att man råkar ut för saker man verkligen inte förtjänar? Tycker att efter allt som jag har gått igenom de senaste åren så borde väl "turen" vända...
Mitt största problem e dock att jag grubblar mig till döds, hatar att jag gör så med allt.
Det e inte så lätt att ändra på det, önskar jag visste hur man inte gjorde.
Har alltid gjort så, hur ändrar man på det??
Jag vrider och vänder på allt och för det mesta så har jag ändå fel i slutändan.
Så har jag grubblat i total onödan. Så då kan man undra om jag gör det me detta me?
Det spökar lite i hjärnan på en, om olika saker faktiskt.
Men jag försöker vara så possitiv jag bara kan!

Och nu har bestämt mig för att ta tag i träningen igen =) känns sååå skönt att ha motivationen tillbaka.
Tyvärr så är jag förkyld så jag får avvakta lite. Är barnledig nu i veckan så jag hoppades på att träna hela veckan, men man vet aldrig det kanske vänder på tisdag. haha
Min tele har flippat ut så jag hoppas att jag kan byta in det till en vit :p
sååååå glad jag hade blivit då

Ny vecka ny start =)

Inga kommentarer: