13 oktober 2011

uppföljning

Jaa, då har man jobbat i nästan en vecka nu..
Måndag o tisdag var den som kändes värst. Var så himla trött på kvällarna.
Varenda dag har jag lagt mig o vilat i soffan och tom somnat o ändå somnat vid 22-22.30.
Så helt återställd e man inte.
Men det går... får väl se hur det känns nästa vecka när jag har barnen.
Jobbet...ja det e ju som det e.
Men jag måste säga att min ena kollega får det att kännas ganska bra så det e ju lite bra iaf.

Resten av alla känslor finns ju kvar och alla tankar me. Tråkigt men sant...
Saknar min träning och hoppas att jag kan komma igång snart Träningen fick mig till att tänka på annat
(och gjorde att jag kände mig bättre på nått konstigt sätt, svårt att förklara).
Hade precis fått upp konditionen och så hände detta skit! :(
sååå typsiskt!!!
Bara en massa jobbiga känslor/tankar usch o bläää
Gillas verkligen inte!!!!

men hoppas att ni känner det bättre!

Inga kommentarer: