03 december 2011

julen på ingång

Ja, det var ett bra tag sen sist! 
Vad har hänt under tiden... jaaaa


Jag jobbar fulltid o har kommit igång med träningen. Det tråkiga är ju att man står stil :(
Men jag jobbar på det så klart. Blir lite slarv när man har barnen men men jag tar igen det under min "lediga" vecka.
Body combat är en riktig kick för mig så jag försöker att träna alla dem passen. Och resten av veckan blir det löpbandet :) Jag kämpar på  helt enkelt.


Julen e här men inga klappar e klara :( handlig av klappar är alltid lite ångest. Tyvärr! Jag älskar julen och hade egentligen kunnat handla hur mycket som helst MEN som sagt det fungerar lixom inte.
Har bestämmt mig för att nästa år ska det bli andra bullar ang det. Det är bara till att börja spara så att man kan åka till "gula landet" :) Så slipper man denna ångesten...hoppas jag iaf.
Men vilket fall som helst så har man jul pyntat men ändå har man inte riktigt fått in den dära känslan av julen. Men det kommer väl.. Igår fick vi lussebakat :) gotti gotti. Barnen ville stå för degen och det fixade dem galant så jag stod för själva bakandet...nästan ;)
Julen kommer firas hemma hos bästa mamma :) och detta år får jag fira tillsammans med mina älskade prinsar <3. Vilket innebär att jag är barnledig på nyår och det är lite niice :)
Det kommer bli riktigt kul! Tema fest hos bästaste Mitza. GLITTER OCH GLAMOUR wiiiiii
Vi fixar mat och allt som tillhör det är nästan det roliga av det hela :) Inte helt enkelt kan jag säga men vi kämpar på och bollar oss fram med olika ideer Synd bara att hon jobbar kväll. Men det är inget som hindrar oss ;) Vi hjälps åt så att det inte ska bli för tok för mycket för hjärtat!
En klänning ska oxå inhandlas wiiii får bli nästa månad ( hoppas att jag gått ner lite i vikt tills dess) Ser sååå framemot denna fest!!


Nä nu är det dax att fixa lite middag 
tjingeling







Inga kommentarer: