28 oktober 2008

LADY´S NIGHT














Lady´s night


hur i hela fridens namn hamnade jag där.....?
ja, det kan man ju fråga sig. =)
men jag är himla glad att jag hamna där.
så här var det..
jag var uppe i stan, shoppade loss med sandra. så ringer malin
kände på mig att det var nått på g, eftersom jag vet att malin fokuserar på familjen när det väl e helg.
då har hon en biljett ledig pga av magsjuka. Oj vad ska jag göra tänkte jag då
medans hon försöker övertala mig så kände jag bara att herregud jag vet inte ens vad jag ska göra på kvällen.
tiden var knapp så det var bara att åka hem och göra vid sig.
en anning stressigt blev det, men turen var ju att de satt och förfestade på andra sidan gatan =)
väl där ..
så kul det var..

gratis tröja, mat, show och så klart då martin stenmark =)
skit asså han e lika snygg i verkligheten som på tv.
och vilken show, hela 2 timmar vara den.
och själva värden var ingen mindre än daniel da silva även fick vi ära att "träffa" bygglovs matte och även han var en riktig snygging.

tack så mycket för denna kvällen. jag hade himla trevlig. tack malin =)
kramelikram





Inga kommentarer: