02 november 2008

redan söndag...




i fredags blev vi lite sugna på baka...

och eftersom pappa lämnat en massa goda äpplen till oss blev det något nytt recept med äpplen. barnen tyckte det var roligt att få dela äpple bitar, som vi senare skulle koka...mumsigt blev det.

lördagen sprang förbi hur snabbt som helst då vi handlade in lite skor till både - vinterskor till elias och så "råkade" det bli ett par stövlar till mig. ops sen åkte vi på lite middag hos mormor. senare på kvällen tittade jag och philip på en film om en massa superhjältar. han var hur nöjd som helst av denna film. och söndagen e som vilken söndag som helst tvättning,matlagning och egentligen borde jag städa men jag har verkligen ingen ork men men.....

nästa vecka har jag mina prinsar med Patrik ska jobba i Göteborg men det gör mig inte lite extra tid med dem..i like =)

nä nu tjatar philip på mig om en ännu en uno runda så hej så länge

tjingeling

1 kommentar:

Malin sa...

Jaha det var därför du har barnen samtidigt som mig!
Ha en mysig vecka så hörs vi snart om en fika..

Kramis