05 november 2008

besviken.....

örk...
fy vad jag känner mig hängig och sååå trött jämt, orkar inget på kvällarna.
det e knappt jag orkar hålla ögonen öppna till mina kära serier.
man får ju herregud ingen tid för sig själv man bara somnar på soffan varje kväll :(
jag hoppas verkligen det försvinner snart. det e kanske så att jag känner mig så pga att det e så mörkt nu inte vet jag men det e jobbigt iaf.

på fredag ska vi ha utbildning hela dagen lång.
vi ska börja med STEGVIS
dvs empati,impulskontroller/problemlösning och självkontroll
det ska bli intressant, hoppas bara man inte e för trött.
de hade det på högaholm när phille gick sitt sista år. låter väldigt intressant.

är lite besviken på philles skola....
detta e ju ganska annorlunda för en men man måste ju få någon information om hur det fungerar för philip.
varför ha en kontakt bok när de ändå inte skriver i den...?
och inget föräldrarmöte iheller.
dessutom har jag fått reda på att det e en personal som ska sluta, borde man inte som pedagog gå ut med det till föräldrarna?????
usch....

hoppas ni har en bättre kväll än jag ,för det har inte jag.... BESVIKEN ...

nä nu ska jag läsa "läxan" vi fått inför fredagen.

god kväll allihopa

magdies

1 kommentar:

Malin sa...

Hej vännen

Tisdag funkar för mig om vi kan hålla oss på hemmaplan.
Du kan väl komma hit och fika hos mig?

Stora kramar

Malin